Директор Державного підприємства «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» в ефірі «Українського радіо» розповів про хід запровадження Єдиного державного реєстру ветеринарних документів

Україна за сприяння Світового банку планує запровадити 2020 року систему електронної видачі усіх міжнародних сертифікатів для експорту харчової продукції в різні країни світу. Ігор Клименок, директор Державного підприємства «Агентство з ідентифікації та реєстрації тварин», та Микола Бабенко, керівник Центру підвищення ефективності у тваринництві, пояснили в ефірі Українського радіо, чи стане м'ясо безпечнішим для споживачів та у якому стані зараз перебуває м'ясо-молочна галузь в Україні.

Ігор Клименок зазначив, що запровадження Єдиного державного реєстру ветеринарних документів надасть змогу встановити єдині правила видачі ветеринарних документів по всій території України.

«Тобто трактувати державне законодавство державний інспектор буде як в Запоріжжі так і в Харкові однаково, – пояснює директор Державного підприємства. – Це дасть змогу Держпродспоживслужбі значно зекономити час на збір інформації про видані ветеринарні документи, а функціонал реєстру унеможливить підробку ветеринарних документів. Це допоможе створити прозору систему контролю за обігом тварин та продукції тваринного походження».

За словами Ігоря Клименка, це убезпечить споживачів та знизить ризик потрапляння небезпечної продукції на українські ринки.

«Цей реєстр створено для того, щоб наші громадяни споживали безпечну продукцію. Якщо, наприклад, ми говоримо про яловичину, для нас важливо, щоб тварина була правильно забита, перед забоєм вона була здорова, щоб упродовж її життя були зроблені щеплення та лабораторні обстеження. А від здорової тварини буде здорова продукція, безпечна для людини», – зазначив Ігор Клименок.

Микола Бабенко додав, що українська м'ясо-молочна галузь у нинішньому її стані малоспроможна конкурувати з європейським тваринництвом. Не йдеться не те що про експорт – на сьогодні європейська продукція поступово витісняє українську навіть з вітчизняного ринку.

«На жаль, за останні роки ситуація склалася так, що більше європейські виробники готові до виходу на наші ринки, в Україну, ніж ми зі своєю продукцією на зовнішні ринки. Збільшується обсяг імпорту молочної продукції в Україну, причому збільшується в рази, щороку в 5-7 разів зростає імпорт м’яса, і ситуація на внутрішньому ринку складається не найкращим чином. Тільки виробники м’яса птиці мають успіх на експортних ринках», – зазначив Микола Бабенко.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.