Підсумки роботи Держпродспоживслужби за перший квартал

07 травня 2019 року відбулася колегія за результатами роботи Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів за перший квартал 2019 року та завдання на другий квартал 2019 року.

Колегія відбулася в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Житомирській області під керівництвом Голови Держпродспоживслужби Володимира Лапи та за участі заступника Міністра аграрної політики та продовольства Віктора Шеремети, першого заступника Голови Держпродспоживслужби Андрія Жука, заступника Голови Держпродспоживслужби Анни Андрущак, віце-президент Національної академії аграрної академії наук України Михайла Гладія, керівників головних управлінь Держпродспоживслужби в областях та місті Києві, регіональних служб державного ветеринарно-санітарного контролю та нагляду на державному кордоні та транспорті, директорів державних науково-дослідних контрольних інститутів, ДП «Агентство з ідентифікації та реєстрації тварин», ДП «Укрветсанзавод», керівників структурних підрозділів центрального апарату Держпродспоживслужби та Головного управління Держпродспоживслужби у Житомирській області.

В ході колегії було обговорено питання забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення у звітному періоді, здійснення державного нагляду у сферах безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини, реалізація державної політики у сферах карантину та захисту рослин, були заслухані доповіді із зазначених питань. Особлива увага була приділена аналізу результатів заходів державного контролю у сферах безпечності харчових продуктів та ветеринарної медицини.

Директор Державного підприємства «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» Ігор Клименок у своєму виступі зазначив, що Єдиний державний реєстр ветеринарних документів – це перший програмний продукт, створений підприємством, який є виключно державною власністю, побудований за допомогою сучасних технологій та покликаний пришвидшити і спростити роботу фахівцям, що здійснюють видачу ветеринарних документів, а також забезпечити належний контроль за наданням адміністративних послуг.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *